8.7.09

Dag 10 en 11

Dag 10

Vandaag stond er weer een zeedag op het programma. We zijn dus begonnen met een heerlijk ontbijt op het achterdek waarna we nog een bakkie koffie (mamma en Christ) hebben gedaan. Daarna zijn we op een ligbedje gaan liggen. Mamma lekker in de zon en wij in de schaduw.

Aan het einde van de middag zijn we weer op het achterdek terecht gekomen om daar te dineren. Vervolgens zijn we naar onze hutten gegaan en hebben we onze badkleding weer aangedaan om lekker in het bubbelbad te gaan zitten! Overdag is het daar veel te warm voor maar nu was het heerlijk. Helemaal rozig van het warme water zijn we daarna onder de wol gekropen.

Dag 11

Ik was vanmorgen al vroeg wakker en kon niet meer slapen. Daarom heb ik me aangekleed en ben ik met m’n boek op het achterdek gaan zitten. Daar heb ik heerlijk zitten lezen en ondertussen kon ik genieten van de zonsopkomst.

Om 08.00 uur kwamen mamma en Christ ook. We zijn blijven zitten tot een uur of half ?. Daarna hebben we ons hebben klaar gemaakt om in Gibraltar aan land te gaan. Eerst hebben we het binnenvaren van Gibraltar nog vanaf het dek bekeken (met windkracht 7!) en op 12.30 uur konden we dan echt aan land.

Na een wandeling van 20 minuten waren we in het centrum. Daar hebben we geshopt. Voor mij bleven er een lekker luchtje (Noa Pearl) en een leuk badpak hangen. Voor Christ zit het deze vakantie niet mee en hebben we ook hier niets gevonden… Mamma ging om 16.30 uur met een stel leuke hemdjes het schip weer op.

Het vertrek uit Gibraltar hebben we bekeken vanaf het achterdek (verrassend… ik weet het!) De wind was wel iets minder geworden maar zo op de 12e etage op het water waaide het nog steeds flink… helemaal verwaaid zijn we ons vervolgens gaan klaar maken voor het diner. Voor we zijn gaan eten heb ik me nog op de foto laten zetten. Dat kan hier dagelijks. Je bent vervolgens niet verplicht de foto’s te nemen maar ik hoop dat er een leuk bij zit…

1 opmerking:

Annemarie zei

Hoi vakantiegangers.
Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin en ik moet zeggen dat ik best een beetje (veel) jaloers ben....Hier is het zo druk en hectisch. Maar goed ook dat zal overgaan....Heel veel plezier nog en geniet ervan.
Groetjes van Annemarie