14.9.11

Deel twee van vandaag.

Aangekomen op de vaste wal stond er een kruier en die wilde onze koffers wel voor €20 naar ons hotel brengen. We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt! Wel vond ik het maar niets dat mijn apneu- tas er zo los bij lag. Het ziet er immers uit als een laptoptas... Toen ik de tas wilde pakken zei de kruier echter dat ik me geen zorgen moest maken, het was hier immers geen Napoli!

In het hotel bleek ik een voucher kwijt te zijn. Ik begreep er niets van maar op de één of andere manier is het voucher van mamma tussen de andere papieren blijven zitten. Toen ik die andere papieren pakte is het voucher in mijn tas gevallen. Per toeval zag ik dat en zodoende konden we toch gewoon inchecken. Pfew! We kregen overigens wel een upgrade... Van de goedkoopste kamers van het hotel zitten we nu in de duurdere en veel sfeervollere kamers. Mamma heeft een balkonnetje en wij hebben een hemelbed.


En toen was het tijd om op weg te gaan naar het St. Marcoplein. We hadden van tevoren al bedacht dat we ondanks de prijs één drankje wilden doen op het plein en zodoende zaten we om 18:00 uur met de duurste koffie en cola van mijn leven voor onze neus!

Toch heeft het wel wat! We hebben er flink van genoten...
Na nog wat door de straatjes geslenterd te hebben, een pizzabrood (op de hand) te hebben gegeten en nog wat aan het water te hebben gezeten zijn we naar onze kamers gegaan. Christ kijkt voetbal en ik heb aan mijn traveljournal gewerkt!

Geen opmerkingen: