17.1.12

Dag 5

Dinsdag... De beruchte derde dag...
Onder ervaren wintersporters is het bekend dat de derde skidag van een vakantie dé dag is waarop de meeste ongelukken gebeuren. Waarom? De algehele vermoeidheid slaat toe. Mensen raken overmoedig. Én de beginnersklasjes wagen zich voor het eerst op de grote pistes... Al met al een dag om extra waakzaam te zijn...
Dus toen Christ en ik merkten dat we allebei last hadden van allerlei 'kwaaltjes' zoals pijn aan de voeten, koude tenen en koude vingers moesten we toegeven dat het verstandiger was om toch maar te stoppen voor vandaag. Zodoende hebben we weer lekker in ons appartementje geluncht. Daarna is Christ op de bank gaan liggen met een tijdschrift en ik heb wat zitten internetten...

Verder is er over vandaag niet zo veel te vertellen eigenlijk...

Of het moet zijn dat ik al jaren roep dat ik Nooit meer een sleepliftje wil nemen, niet off-piste wil skiën en geen behoefte heb aan rode pistes... En wat denk je... Afgelopen zondag... hebben we 2x een sleeplift genomen en hebben we een stuk piste afgesneden omdat we anders niet op de juiste plek uitkwamen (wel veilig hoor!). En gisteren hebben we door een 'vergissing' van Christ een stuk rode piste gedaan! Wat nu nog... Een zwarte piste!!! Nou nee, als het aan mij ligt NIET! Maarja, niets zo veranderlijk als een Judith...

Geen opmerkingen: