10.3.13

Ons reisschema

In maart2012 zijn we al begonnen met de eerste voorbereidingen voor deze aankomende reis maar omdat er toen nog geen vluchten te boeken waren, bleef het voornamelijk bij plannen maken en schuiven met data en bestemmingen.

In mei 2012 was dat echter anders! Toen konden we de vluchten boeken én hebben we de cruise vastgelegd. In de maanden erna volgden ook nog de overige hotels en autohuur...
En dit is het dan geworden;

Dag 1: Christ, Thijs, mamma en ik vertrekken met de auto richting Düsseldorf om van daar uit met AirBerlin rechtstreeks naar Miami te vliegen.

Dag 2 en 3: Miami
We willen luieren op het strand, lekker eten op Espaniola way en shoppen op Lincoln Road mall en misschien ook nog naar Adventura Mall.

Dag 4: Eerst halen we onze huurauto op om daarna richting Key West te vertrekken

Dag 5: De mannen willen gaan zee-vissen en wij dames gaan mogelijk Key West per fiets verkennen.

Dag 6: ROAD TRIP
Vandaag zullen we vroeg op moeten want we hebben een flinke dag autorijden voor de boeg! helemaal van Key West naar Cocoa Beach.

Dag 7: Cocoa Beach
Luieren aan het zwembad of luieren op het strand of naar Cape Canaveral of... geen idee nog eigenlijk (heerlijk zo'n dag).

Dag 8: Mamma en Thijs blijven vandaag in Cocoa Beach en Christ en ik gaan naar Orlando (of eigenlijk voornamelijk Kissimmee) om te shoppen. We hebben o.a. Target, Wallmart, Michaels, Jo-Ann's, Marshall's, Outlet Mall, Florida Mall en Disney Downtown op het programma staan. Nu maar zien of het ook allemaal lukt!

Dag 9: We leveren onze huurauto in en laten ons naar Port Canaveral brengen, Daar schepen we in op de Carnival Dream voor een heerlijke cruise.

Dag 10: Nassau, Bahama's

Dag 11: Dag op zee

Dag 12: St. Thomas

Dag 13: St. Maarten

Dag 14 en 15: Dagen op zee

Dag 16: Ontscheping in Port Canaveral waarna we weer een huurauto ophalen en naar Hollywood rijden,

Dag 17: Nog één dag genieten van de zon, de zee en het strand.

Dag 18: We leveren de huurauto weer in op de luchthaven van Miami en vliegen weer rechtstreeks naar Düsseldorf met AirBerlin.

Dag 19: Aankomst in Düsseldorf en met de auto naar huis...