10.3.13

Time flies when you're having fun,

of je aan het herstellen bent van een ski-ongeval!

Over 1 maand en 2 dagen vertrekken we alweer voor onze volgende grote reis!

Op wat details na is alles inmiddels wel geregeld en daarom leek het mij op deze druilerige zondagmiddag (wat is het toch een snertweer!) een goed moment om weer eens een blog te schrijven... en zo een soort voorzetje te geven voor dit volgende avontuur

Maar eerst nog even terug naar januari van dit jaar...

Na 3 weken tape, veel rusten, been omhoog en toch ook nog wel veel pijn... ben ik zo langzaam aan weer gaan lopen. Nu gaat het lopen weer prima en kan ik het meeste wel weer. Af en toe doe ik me nog zeer en op mijn hurken of knieën zitten gaat absoluut niet maar verder valt het niet tegen...
maar toch heb ik mijzelf beloofd dat wanneer ik na onze reis nog steeds zo af en toe die pijn voel, ik toch maar eens naar de dokter ga...

Maar goed... Eerst op vakantie! ;-)

Geen opmerkingen: