23.4.13

Dag 11, 22 April

Nadat we gisteren zo lang in de rij moesten staan om ontbijt te krijgen, hadden we het vandaag eens anders bedacht. Gisterenavond hadden we al een bon ingevuld voor roomservice (inclusief) en toen dat bezorgd werd zijn mamma en ik gebakken eitjes en ommeletjes gaan halen. Dat hebben we vervolgens op ons balkon opgegeten. Als dan geen vakantie is!
Na het onbijt gingen we ieder onze weg. Christ en ik zijn met handdoeken en leesvoer naar het Serenity deck gegaan maar helaas was dat ivm extreem weer (wind) gesloten. Dan maar naar deck vijf, daar is het meestal ook heel rustig... En jawel, daar was plats zat en geen knallende muziek. Precies zoals wij het graag hebben... Maar in het bubbelbad zaten een paar geiten en blijkbaar was het de bedoeling dat wij, meters verderop ook konden verstaan wat ze te vertellen hadden... Daarbij was de wind ook hier toch wel sterk... Waar zullen we dan eens heen gaan? Ehhh, balkon? Dus daar hebben we de rest van de dag gelegen/gezeten. Heerlijk! We zijn alleen even weg geweest om te lunchen en ik had ook nog afspraak in de Spa.

Al de hele vakantie heb ik problemen met mijn voeten. Het begon met blaren op mijn hakken, daarna onder mijn voeten en toen ook nog aan de zijkant... Toen dat eindelijk beter werd... Kreeg ik een kloof in het eelt op mijn rechter voet. Auwah! In de Spa heb ik een uitgebreide behandeling ondergaan om dit een stuk dragelijker te maken. Het was een heerlijke behandeling en het heeft ook verlichtend gewerkt. En als bonus zijn mijn teennagels nu knalroze...

Vanavond hebben we samen in het restaurant gegeten want mamma en Thijs gingen naar het buffetrestaurant. Het was heerlijk maar duurde allemaal wat langer dit keer. Na het eten hebben we mama en Thijs weer getroffen op het rokersterras en daar hebben we nog gezellig geborreld.

Het was een heerlijke zeedag. Als nu de wind ook nog gaat liggen is het allemaal perfect.



Geen opmerkingen: