26.4.13

Dag 14 en 15, 25 en 26 april

Zo'n dag op zee is best vermoeiend! Zo moet je een aantal grote beslissingen nemen... Denk daarbij aan ; Waar zal ik eens gaan ontbijten? En, wat zal ik eens nemen... Ga ik voor een omelet, of toch voor fruit... En dan... Wat zal ik eens voor de lunch nemen... En tenslotte... Je raad het al... Waar gaan we dineren? In het a la carte restaurant of in het buffetrestaurant?

En tussen al dat lekkere eten door, zonnen we wat aan dek, luieren we wat op ons balkon, doen we een drankje aan een bar of op een terras en wandelen we wat over het schip.

Verder hebben we gisteren een rondje Minigolf gedaan (en Mamma, Thijs en Christ vandaag nog eens). Vandaag hebben Christ en ik meegegaan aan een trivia over jaren 90 muziek... En we hebben er niets van gebakken. :-)
We hebben ook nog staan kijken hoe de pleuris uitbrak in de shops voor horloges van $99,95 voor $19,99 (ja écht, hihihi).

Straks gaan we onze bagage maar weer eens inpakken en de papieren in orde maken om de VS weer in te mogen. Vanavond gaan we dan nog een avondje genieten van de cruise en dan gaan we morgen alweer naar het laatste adres van onze reis in Hollywood, Florida...









Geen opmerkingen: