18.4.13

Dag 6, 17 April

08:00 uur
Om 05:00 uur ging de wekker al! weten wij wel zeker dat we op vakantie zijn? Nou, ehh, ja...

Vandaag staat er eigenlijk maar één ding op de planning; ROADTRIP! We rijden van Key West naar Cocoa Beach en dat is op zich niet zo heeeeeel ver, maar aangezien we dwars door Miami moeten én ze in Amerika echt niet weten wat doorrijden is..., zullen we daar toch royaal de hele dag voor nodig hebben.

We zijn nu vlakbij Key Largo en daar gaan we ontbijten.

09:15 uur
Nog in Nederland had Christ op internet gezocht naar ontbijtmogelijkheden op Key Largo. Doc's Diner kwam daarbij erg goed uit de bus. wel stond erbij dat het er niet goed uitzag en dat je daar doorheen moest kijken.
We kwamen op de parkeerplaats aan en het enige wat we zagen was een deur waarvan we hoopten dat het de achterdeur was... En hoewel de voorkant er niet veel beter uit zag, was dit inderdaad zo. Binnen was het een rommeltje. plastic banken, rommelige indeling, overal prullaria en hele vriendelijke bediening.
Ja, we waren écht in Amerika!
tussendoor werd de koffie nog eens aangevuld. je weet wel, gewoon door een serveerster die met de kan langs de tafeltjes ging... net als in de film!

12:15 uur
Het gaat erg voorspoedig. We hebben een stop gemaakt om te tanken, iets te drinken en te paffen en daarna zijn we weer op pad gegaan. Volgens de Tom Tom zijn we er al over twee uur! Daar snap ik niets van want volgens alle berekeningen en verhalen zouden we er veeeeeeeel langer over moeten doen... Maar, de grootste 'horde' was Miami en daar konden we gewoon goed doorrijden...
Eerst maar eens zien of het ook echt zo snel gaat...

21:55 uur
Ehh, ja hoor.... het ging echt zo snel. Heerlijk. Het hotel is leuk. We hebben fijne kamers en de ligging is prima. En omdat we zo vroeg hier in Cocoa Beach waren, hadden we ook nog tijd om via het strand naar de pier te wandelen, te winkelen bij Ron Jon Surfshop (de grootste ter wereld) en te eten bij Mc Donalds. Daarna waren we echter helemaal afgebrand. We hebben de plannen voor morgen omgegooid. We zouden hier blijven, maar nu hebben we besloten om morgen al naar Orlando te rijden. Mamma en Thijs blijven hier en gaan naar het strand.
Voor nu, welterusten...

Anoniem zei

Wat leuk om jullie reisverhalen weer te lezen. Nog heel veel plezier in Amerika

Groetjes,

Chantal en Bennie

Annemarie zei

Heerlijk om je verhalen weer te lezen......Eigenlijk ben ik best een beetje jaloers, hahaha heel veel plezier nog en ik ga me nu maar even vermaken met mijn stampin up spulletjes.