19.4.13

Dag 7, 18 April

Terwijl mamma en Thijs nog een tempexbeker koffie dronken voor onze kamers, zijn wij in de auto gestapt voor een rit van ongeveer een uur naar Orlando.

Ik had vooraf een hele planning gemaakt om te voorkomen dat we Kris kras door Orlando zouden gaan crossen. Zodoende was onze eerste stop de Florida Mall. Van de drie Mall's die wij hier kennen, vind ik dit toch wel de mooiste.
In de eerste de beste winkel slaagde ik voor een leuk t-shirt en ook voor Christ vonden we bij Old Navy een leuk shirt. In die winkel hadden ze drie jaar geleden echt heel veel keuze wat betreft de shirts, maar nu viel dat een beetje tegen... Wel liep ik er zomaar tegen ene fijne pyamabroek aan! Voor hier veel te warm, maar voor thuis heel fijn. In de Mall hebben we ook nog een lekker Subway broodje gegeten en daarna zijn we naar de volgende winkel op ons programma gegaan.

Michaels is een hobbywinkel, dus dat was speciaal voor mij. Dit keer viel het echter behoorlijk tegen... Ze hadden bijna geen papier en ook de andere spulletjes vielen wat tegen. Eigenlijk hadden ze alleen spulletjes van het merk Recollection en dat ze dat niet in Nederland verkopen vind ik niet zo erg... Toch heb ik er gebruik kunnen maken van mijn - 40% off any item - coupon die ik per mail had gekregen! Het is wel geen extreem-couponning, maar toch!

Toen door naar LBV Factory Outlet.
Eindelijk zou ik dan weer een nieuwe GAP jeans gaan kopen die écht lekker zit! Mijn exemplaar van drie jaar geleden is immers letterlijk tot op de draad versleten... En jawel, ze hadden 'm nog! Vanwege de toch al gunstige prijs en de - 20% off your entire purchase - coupon heb ik er maar meteen twee meegenomen. Ik kan dus weer even vooruit! En de oude jeans hoeft niet meer mee terug naar Nederland...
Verder viel deze GAP-outlet erg tegen... De hele Factory Outlet viel echter weer heel erg mee! We vonden er voor Christ een paar fijne schoenen zodat hij de gympen die hij op de vissersboot helaas verpest had kon v ervangen. En voor mij vonden we er nog een fijne 3/4 broek om de helemaal verkleurde, als wit gekochte, maar thuis zwart geverfde, en daardoor grijs geworden GAP 3/4 broek van drie jaar geleden te vervangen.

Ondertussen waren behoorlijk moe geworden van het lopen (gek hè!) en dus vonden we het hoog tijd voor de volgende stop. Dat was Jo-Ann. Weer een hobby winkel en dus weer voor mij. Dit keer had ik geen coupons maar ze hadden veel spullen wel al heel goed afgeprijsd en dus dat was gunstig. Niet dat ik nu zo vreselijk veel heb kunnen vinden... Het is duidelijk dat ik wat betreft hobby-spullen erg veranderd ben...
Naast deze winkel lag ook nog een Marshall's en via You Tube had ik begrepen dat ze daar zo af en toe ook prachtige aanbiedingen op Scrapbook gebied hadden. Helaas zat er dit keer niets bij maar ik begrijp nu wel wat ze bedoelen!

Ondertussen liep het tegen zessen en hoewel we nog een bezoek aan Downtown Disney op het programma hadden, waren we het er allebei over eens dat het goed geweest was. En dus zijn we in de auto gestapt en terug naar Cocoa Beach gereden.

Daar hebben we bij IHOP heerlijk gegeten.

Eenmaal terug in het hotel waren we ondertussen wel heel benieuwd naar de verhalen van mamma en Thijs. Wat zouden die allemaal gedaan hebben?

Nou, die hebben zich fietsen gehuurd en zijn via het strand naar het uiterste puntje van Cocoa Beach / Cape Canaveral gefietst. Daar hebben ze van het geweldige uitzicht in de cruise-haven genoten. Verder hebben ze nog wat gewandeld en twee geweldige restaurants ontdekt!

Weer een zeer geslaagde dag...





Geen opmerkingen: