11.4.13

Is het al bijna 03.05 uur?

Want dan kan ik online inchecken op onze vlucht... En aangezien we nog geen stoelnummers hebben, wil ik dat toch wel graag even doen... Dus zit ik hier in het holst van de nacht aan de computer...

Als het nu maar lukt...

Nu ja, in elk geval is mijn vakantie begonnen! Christ moet nog een dag werken (daarom ligt die lekker te slapen) maar dan zijn we er ook helemaal klaar voor!
Gisteren heb ik al één koffer gesloten en vandaag zal ik de andere ook sluiten... Dat inpakken was toch wel even wennen hoor! We hebben nieuwe koffers en dan is het toch nét allemaal iets anders... maar goed, alles zit erin dus het zal wel los lopen...

In elk geval zitten we een heel end onder het gewicht! Dus daar hoeven we ons niet druk over te maken. En dat was in 2010 wel anders... Toen hebben we op de luchthaven nog moeten omladen! En daar heb ik dus echt geen zin meer in.

Pff. nog 33 minuten...

Geen opmerkingen: