21.9.14

Daar gaan we dan!

04:30 uur
'Ben jij ook wakker? Tuurlijk, had je iets anders verwacht dan?'
Traditiegetrouw waren Christ en ik dus alweer vroeg wakker... We hebben de laatste dingen in huis aan kant gemaakt zodat M,N&S er een fijne vakantie kunnen doorbrengen. Toch wel fijn dat er iemand in huis zal zijn!

09:30 uur
Klokslag half tien stond mamma voor de deur. De koffers waren zo ingeladen, de deur dichtgetrokken en de reis kan beginnen!

AUTOOOOO, VLEEGTUUUUUG, GENNE TREIN, D'N BOËT!
(auto,vliegtuig, geen trein, de boot)

Omdat we pas laat vliegen en toch al vroeg klaar zouden zijn voor vertrek (we kennen onszelf), hadden we bedacht wat we best eens zouden kunnen gaan ontbijten bij Bakker Bart in Roermond. 


We hebben daar genoten van lekkere broodjes en hadden natuurlijk alle tijd. Om 11 uur zijn we weer in de auto gestapt om naar Düsseldorf airport te rijden.

11:35 uur
Toch weer iets te vroeg waren we op de luchthaven. Gelukkig konden we een plekje vinden en na 10 minuten kwam het mannetje van K-Parking. Hij nam de auto mee en wij konden naar binnen. Gelukkig maar want ik vond het maar koud! 

Nadat we de koffers ingeleverd hadden, hebben we nog voor de douane iets gedronken. Vóór de douane, want uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat de koffie voorbij de douane 'niet te zuipen' is. 

Mamma en Thijs zijn vervolgens nog even buiten een sigaret gaan roken en wij zijn wat winkels gaan bekijken. We zouden elkaar weer treffen bij de gate maar kwamen elkaar wat eerder alweer tegen. 
En toen ging het mis... Althans... We hebben 45 minuten vertraging...


Word vervolgd!

1 opmerking:

pina zei

weer leuk dat ik jullie belevenissen mag gaan lezen...ooit ooit zullen mijn mannetje en ik dit ook een keertje gaan ondernemen...,maar ik wens jullie een heerlijke vakantie toe,geniet ervan en tjee Judith wat ben je verandert.....in de positieve zin van het woord hoor!groeten pina