3.10.14

Barcelonaaaaaaaaa!

3 oktober 23:04 uur

Oefff, wat was het vroeg vanmorgen! Om 02:45 uur ging de wekker al! We hebben de koffertjes gesloten, ik beb een douche genomen en om 03:45 uur zaten we in de auto. Bij Franny en Tini hebben we onze auto achter gelaten en gezamelijk  zijn we naar Ineke en Loek gereden. Daar troffen we Ad, Joke, Bea en Johnny ook en daarmee was de bende weer kompleet. Op naar de luchthaven dan maar.

De auto's waren snel geparkeerd op de vooraf geboekte parkeerplaatsen en zodoende zaten we al snel aan de eerste consumptie van dit weekend. Koffie! 


En toen konden we dan echt vertrekken! De vlucht verliep voorspoedig en zodoende waren we al snel in Barcelona. 





Alleen het vinden van de ingang van het treinstation bleek nog een uitdaging! Maar ook dat lukte! 
Met ieder een 10 rittenkaart op zak konden we mee. 

De koffers werden in kluizen in het hotel geparkeerd en toen was het tijd voor... Een terrasje! 

's Middags hebben we Parc Guell bezocht, maar omdat we geen tickets meer konden krijgen, gaan we maandag nog eens terug. Ook hebben we een rondje om de Sagrada Familia gemaakt. Wat blijft dat toch een mooie, rare, imposante kerk! 

Eenmaal terug in het hotel hebben we de kamersleutels gekregen. Voor we naar de kamers gingen hebben we echter nog een glaasje drinken genomen. GLAASJE!!! Zeg maar gerust KELK! Je weet wel, van die Oktoberfest-pullen! Nu had ik ook we zin in een flink glas cola... Maar wat er toen gebeurde zag ik niet aankomen! Ik kreeg m'n cola ook in zo'n pul! Das dus héél veel cola!

En toen... Of het de zon was, of het te weinig eten, of iets anders... Kreeg ik hoofdpijn... En niet een beetje ook! Binnen 10 minuten was ik doodziek... Een heuse migraine aanval. Jakkes. 
Christ is bij me gebleven en de rest is dus maar zonder ons gaan eten...

Gelukkig is het inmiddels weer goed met me... Maar heftig was het wel...

Zo, nu smeer ik me nog een meer in en dan is het tijd om te gaan slapen. Welterusten!

Geen opmerkingen: